25-04-2011 Alem 3 - Hurwenen 3 4 - 0

Alem 3 - Hurwenen 3   4-0    (3-0)

Eindelijk...

Eindelijk behaalde Alem 3 weer eens 'n overwinning. De wedstrijd in de kelder van de zesde Klasse tegen Hurwenen 3 werd winnend afgesloten.
Met enkele aspirant 3e elftal-spelers kwam Alem vanmorgen als een raket uit de startblokken. Na vijf minuten stond er al een 2-0 voorsprong op het scorebord.
De pijlsnelle Thomas van Mook vond na twee minuten al het net: 1-0 en na een overtreding in "de zestien" op Wilbert van Boxtel benutte deze het buitenkansje zelf.
De vooral dankzij het schitterende weer aanwezige supporters gingen er eens goed voor zitten. Hoewel Alem goed speelde duurde het echter tot de 25ste minuut voordat Alex Steenbekkers de 3-0 aan liet tekenen. Hurwenen kon hier niets tegenover stellen en Alem ging met een dik verdiende voorsprong de rust in.

Na rust speelde Alem een erg rommelige tweede helft, combinaties liepen niet meer en misschien had alles anders gelopen wanneer Alex Steenbekkers nét na rust een dot van een kans had benut.
Zo kreeg Hurwenen zelfs een paar kansen, maar goed handelend optreden van Alem-doelman Theo Leerintveld, voorkwam een Hurwenense treffer. Uitblinker Thomas van Mook gooide met zijn tweede treffer de wedstrijd in het slot. Een volgens iedereen mislukte voorzet ('n bewussie aldus van Mook: "ik zag een gaatje...") verdween schitterend in de uiterste bovenhoek, de Hurwenense keeper Tony Ketels was volstrekt kansloos op de inzet.
De publiekswissel was even later zeer terecht.
De laatste wapenfeiten van de wedstrijd waren een boogbal van Jeroen Bakker net naast het Hurwenense doel, terwijl aan de andere kant goalie Leerintveld knap "de nul" hield.

Theo Leerintveld

Henri v/d Berk Jack Bogers