03-04-2011 Alem 3 - Rossum 4 1 - 1

Alem 3 - Rossum 4   1-1    (0-1)

Alweer 'n Puntje

Onder geweldige weersomstandigheden speelde Alem 3 vanmorgen de terugwedstrijd tegen Rossum 4. Werd in Rossum nog vrij kansloos verloren, vandaag legde Alem 3 een van haar betere wedstrijden op de mat. Ondanks dat coach van Boxtel nog steeds geen winnend elftal heeft weten te boetseren, keek hij toch met 'n goed gevoel terug op de wedstrijd.
Net als vorige week begon Alem uitstekend aan de wedstrijd en zagen we zelfs weer de befaamde driehoekjes, waar Alem 3 sinds jaar en dag om bekend staat. Vooral René van Boxtel voelde zich centraal op het middenveld als een vis in water.
Rossum kwam dan ook onverwacht op voorsprong, 'n misverstand in de Alemse defensie werd meteen afgestraft.
Geschrokken probeerde Alem de achterstand te repareren, wat ten koste ging van het goede spel van de aanvangsfase.

Na rust 'n gelijkopgaande wedstrijd, zonder dat een van de twee teams kansen kon creëren.
Hoewel het er gaandeweg de tweede helft naar uitzag, dat er niet meer zou worden gescoord, kwam Alem uit een standaardsituatie verdiend langszij. Een Rossumse overtreding op Leon Maas betekende een vrij trap op zo'n 18 meter van het Rossumse doel. Tony van den Berg werd door René van Boxtel aangewezen om de bal te trappen. van den Berg nam de maat en peerde de bal als een streep langs het Rossumse muurtje. De Rossumse doelman heeft de bal nooit gezien !
Verder gebeurde er weinig meer in deze sportieve wedstrijd, die geen verliezer verdiende.
Scheidsrechter van Veeren was waarschijnlijk ook die mening toegedaan, want zo'n drie minuten voor tijd maakte hij 'n eind aan wedstrijd.

Bram v/d Zanden

Henri v/d Berk Ton Steenbekkers Marc van Boxtel Cor Merks