11-10-2009 Alem 3 - Hedel 4 6 - 2

Alem 3 - Hedel 4   6-2   (2-1)

Alem 3 komt op stoom

De vooraf als lastig bestempelde wedstrijd tegen Hedel 4 werd vanmorgen eenvoudig door Alem 3 gewonnen.
De Hedelse ploeg startte goed en kwam door 'n mooie lob over Alem-keeper Paul Leyten op voorsprong.
Doelman Leyten, die voor het eerst, na zijn knie-operatie, weer onder de lat stond en met enkele uitstekende reddingen (zeker in de tweede helft) bewees op de weg terug te zijn.
Alem kwam snel weer langszij, na 'n rommelige assist van Theo Leerintveld, frommelde Ton Steenbekkers de bal met 'n soort halve omhaal in het Hedelse doel.
Op alweer aangeven van Theo Leerintveld scoorde voor rust Leon Maas 2-1, waarna hij van Theo de verzekering kreeg, dat Leon dit jaar topscorer mocht worden.

In de tweede helft bracht alweer Leon Maas met zijn tweede goal de marge met Hedel op 2 (3-1).
Een dekkingsfout in de solide, door Leon Verhoeven doorgaans, op voortreffelijke wijze geleide verdediging, bracht Hedel terug in de wedstrijd.
Hierna was de pijp bij Hedel 4 echter leeg en kwam het er in het restant van de wedstrijd nauwelijks meer aan te pas. Na 'n matig getrapte vrije trap van Henri v/d Berk, kwam de bal bij Ton Steenbekkers, diens voorzet werd door Theo Leerintveld "in één tijd" binnengetrapt. Wim Steenbekkers (sneller dan de complete Hedelse defensie) punterde de 5-2 binnen. Theo Leerinveld zorgde met 'n schitterende lob, voor de 6-2 eindstand.

Minpuntje in deze wedstrijd was het geblesseerd uitvallen van Joop Kollenburg (Spierblessure), Laurens Verhulst (Hamstring) en Vincent van Dulmen (Rugblessure).

Opstelling:

Paul Leyten