20-04-2008 Alem 5 - Hedel 4 0-1

Alem 3 - Hedel 4   0-1   (0-0)

Alem 3 snakt naar einde seizoen

Het aantal niet beschikbare spelers voor Alem 3 neemt zo langzamerhand schrikbarende vormen aan. Zo kon coach Hanegraaf voor aanvang van de wedstrijd tegen Hedel 4 niet beschikken over maar liefst 14 spelers !!
Daar kwam nog bij het zonder opgaaf van redenen niet op komen dagen van Rob Bouwman en het in de eerste minuut uitvallen van Henri van den Berk, waardoor zelfs 'n beroep moest worden gedaan op nestor Ben Broekmeulen, die op routine als laatste man de hele wedstrijd uitspeelde.

Alem had het erg moeilijk met het hard spelende Hedel 4, dat optimaal gebruik maakte van het leeftijdsverschil tussen beide teams.
Na 'n half uur spelen moest spits Theo Leerintveld met 'n spierscheuring naar de kant. Dit betekende dat Alem aanvallend geen vuist meer kon maken en in het verdere verloop van de wedstrijd geen uitgespeelde kans meer kon creëeren.
Alem bleef heel lang hoop houden op 'n punt, omdat keeper Tom van Geffen vanmorgen in geweldige vorm stak, en wel 3 zekere doelpunten onschadelijk wist te maken. Extra sneu was het voor doelman van Geffen dat het enige doelpunt van de wedstrijd op schlemielige wijze in het Alemse doel verdween.

Conclusie is dat Alem 3 kracht en voetballend vermogen te kort kwam, om 'n jonger en fysiek sterker Hedel 4 te verslaan.

Opstelling:

Tom van Geffen