02-03-2008 Hedel 4 - Alem 3 3-2

Hedel 4 - Alem 3   3-2   (2-1)

Negatieve hoofdrol scheidsrechter

Hedel uit, harde wind, bijzonder slecht veld zijn niet de ingredienten voor een lekkere pot voetbal...
Alem liep dan ook tegen 'n onnodige nederlaag aan.

De hoofdrol was vanmorgen echter weggelegd voor de heer G. Verhoof, die er als "scheidsrechter" in z'n eentje voor zorgde dat deze wedstrijd totaal uit de hand liep en ontspoorde.
Deze man stond in de middencirkel (waar hij de hele wedstrijd niet uit is geweest) met de handen op de rug, af en toe drinkend van 'n flesje water?, de meest onbegrijpelijke beslissingen te nemen, trad niet op tegen de meest grove overtredingen, ondertussen spelers de meest verschrikkelijke ziektes toewensend.
Ik ga al lang mee in de voetballerij, maar zo'n in en in slechte scheidsrechter heb ik nog nooit meegemaakt !

Het werd dus 'n uiterst vervelende wedstrijd, met als triest dieptepunt de beenbreuk van Leon Maas.
Nadat eerst Bard van den Boogaard na 'n onschuldige valpartij 'n karatetrap van 'n Hedelse speler had moeten ontwijken, werd de in de buurt staande Leon Maas door 'n doldwaze Hedelnaar vol tegen zijn been geschopt, met 'n kuitbeen-breuk als gevolg ! (waarmee Leon, omdat de wissels op waren, al strompelend en hinkend de wedstrijd toch uitspeelde, waarvoor petje af !)
Ondertussen zag de zichzelf scheidrechter noemende man nog kans om Bard van den Boogaard uit het veld te sturen en (bij 'n 3-2 voorsprong voor Hedel) 5 minuten te vroeg af te fluiten.

Ik wil hierbij dan ook 'n pleidooi houden, aan alle clubs, de heer G. Verhoof (hij schijnt ook bij Emplina te fluiten) deze absoluut niet voor zijn taak berekende, op z'n zachtst gezegd bijzonder onsympathieke man, NOOIT meer als scheidsrechter in te huren.

Opstelling:

Herold Verschuure