18-11-2007 Alem 3 - BMC 8 6-3

Alem 3 - BMC 8   6-3   (3-2)

Rentree Wim Steenbekkers

Wim Steenbekkers heeft in een recordtijd een knieblessure en de daaropvolgende knie-operatie weggesteckt (zoals de Duitsers zeggen). En speelde vandaag de hele wedstrijd zonder noemenswaardige problemen uit.

Tegenstander BMC trad maar met 10 spelers aan tegen Alem. Alem dat daardoor klaarblijkelijk dacht dit klusje eenvoudig te kunnen klaren. Hautain en arrogant spelend begon Alem 3 aan de wedstrijd, een instelling die door BMC direct werd afgestraft, want na 2 minuten keek Alem al tegen 'n achterstand aan.
Het duurde niet lang voordat Alem weer op gelijke hoogte kwam, maar goed werd het in de hele wedstrijd nooit.
De 10 uit Berlicum gaven goed partij en hadden zelfs 'n groot gedeelte van de wedstrijd het beste van het spel.
De man die vandaag het verschil maakte was Leon Maas, die maar liefst 4 treffers aantekende, 'n totaal waar zelfs Theo Leerintveld in zijn hoogtijdagen zeer tevreden mee zou zijn geweest.
Nadat Maas halverwege de tweede helft 5-3 binnenschoot, geloofde BMC het verder wel en kan Alem weer 3 punten bijtellen.

Opstelling:

Tom van Geffen