14-10-2007 Alem 3 - Jan van Arckel 4 3-5

Alem 3 - Jan van Arckel 4   3-5   (2-2)

Alem 3 in Najaars-dip

Alem 3 is toe aan de vrije zondag van volgende week. De blessures en afwezigen eisen hun tol.
Vandaag stond in het teken van de terugkeer uit China van Theo Leerintveld, 'n verlate vlucht en files op weg van Brussel naar Alem stonden 'n tijdige rentree van Theo in de weg.
De inderhaast opgeroepen stand-in voor Theo, Bard van den Boogaard viel na 5 minuten met 'n spierblessure uit, waardoor Alem al vroeg in de wedstrijd aanvallende stootkracht in moest leveren.
Alem 3 begon nog wel als raketten gelanceerd aan de wedstrijd en in no-time stond het met 2-0 voor. 1-0 door een droog schot van Leon Maas en de 2-0 werd door Joop Kollenburg bekeken onder de Ammerzodense goalie doorgemikt.
Daarna werden achtereenvolgens door Adri, Henri en Leon dotten van kansen om zeep geholpen.
Gesteund door het falen van de Alemse spitsen kwam Jan van Arckel in 'n tijdsbestek van 10 minuten weer op gelijke hoogte.

De tweede helft verliep dramatisch voor Alem 3, er werd fout op fout gestapeld en Jan van Arckel liep gemakkelijk uit naar 'n 2-5 voorsprong.
Een kwartier voor tijd arriveerde dan eindelijk Theo Leerintveld. Na voetbalschoenen en scheenbeschermers te hebben geleend, probeerde hij het tij nog te keren, maar verder dan 1 treffer kwam hij niet, zodat de 3 punten naar Ammerzoden gingen.

Opstelling:

Tom van Geffen