18-03-2007 Alem 3 - BMC 8 15-1

Alem 3 - BMC 8 15-1 (6-0)

Alem 3 haalt ouderwets uit

Het was lang geleden dat Alem 3 nog eens 'n monsterscore op de borden kon zetten.
Het slachtoffer op deze herfstachtige zondagmorgen was BMC 8.
Het gehavende BMC 8, (ze waren maar met 10 spelers, waarvan de leider en de grensrechter ook nog eens mee moesten voetballen) had niets in te brengen tegen een ontketend Alem 3
Alem speelde een van de beste wedstrijden van het seizoen, goed gebruik makend van de ruimte, BMC had tenslotte een mannetje minder, werden de gasten uit Berlicum volledig zoek gespeeld.
Zelfs Theo Leerintveld had het zo druk met het geven van assists en steekballetjes, dat hij zelf vergat te scoren...

In de tweede helft zagen we een volledig losgeslagen Henri van den Berk, die maar liefst 4 maal wist te scoren, het ene doelpunt nog mooier dan het andere. Hij had de pech dat er geen wissels meer waren, want van den Berk had zeker 'n publiekswissel verdiend. Met 4 doelpunten hield hij gelijke tred met de andere uitblinker Patrick van Boxtel, die zijn goals echter over twee helften verdeelde.
Aaanvoerder en laatste man Joop Kollenburg was de hele wedstrijd op zoek naar zijn eerste seizoenstreffer, het lukte hem in de tweede helft, door een woud van benen mikte hij de bal in de verre hoek achter de Berlicumse keeper.
12 minuten voor tijd stopte de uitstekend leidende scheidsrechter van Lent de strafexpeditie van Alem 3 en verloste BMC uit haar leiden.

Opstelling:

Peter van Boxtel