17-12-2006 Maliskamp 4 - Alem3 3-3

Maliskamp 4 - Alem 3 3-3 (1-2)

Alem 3 haalt eerste punt in 'n uitwedstrijd

Alem 3 presteert dit seizoen in uit-wedstrijden duidelijk onder de maat, alle tot dusver gespeelde uit-wedstrijden gingen verloren.
Het nog puntloze Maliskamp was dus een ideale tegenstander om de eerste uitzege van dit seizoen te behalen.
Alem 3 kwam al vroeg in de wedstrijd door een doelpunt van Theo Leerintveld op voorsprong en leek er voor de formatie van coach Hanegraaf geen vuiltje aan de lucht. Toen Theo Leerintveld kort daarop met 'n hamstring-blessure vervangen moets worden, leek er zand in de raderen van Alem 3 te komen. Het ontbrak aan scorend vermogen om de voorsprong uit te breiden. Ondanks goede kansen lukte het niet om de tweede treffer te maken.
Bij een van de spaarzame Maliskampse uitvallen viel de gelijkmaker. Een hard afstandschot verdween achter de kansloze Alem-doelman Ben van Boxtel.
Alex Steenbekkers zorgde voor de 1-2 ruststand, na enkele goede kansen om zeep te hebben geholpen, benutte hij 'n lastige kans, door de bal van dichtbij keurig achter de Maliskampse goalie te tikken.

Na rust mislukte de Alemse aftrap volledig, Alem trapte af en Maliskamp scoorde...
Deze valse start werd bijna in dezelfde minuut door Peter van Boxtel weer rechtgezet. Na een goed lopende aanval mikte hij de bal in de rechterbenedenhoek.
In het verdere verloop van de tweede helft verzuimde Alem legio kansen te verzilveren en bleef de marge maar 1 doelpunt.
Het onvermijdelijke gebeurde dan ook, vlak voor tijd scoorde Maliskamp op de rand van buitenspel 2-2. Alem 3 had meer verdiend, maar had het aan haarzelf te wijten dat maar 1 in plaats van 3 punten mee naar Alem werd genomen.

Opstelling:

Ben van Boxtel