05-11-2006 Alem 3 - RKVSC 4 4-1

Alem 3 - RKVSC 4 4-1 (1-1)

Alem 3 kijkt weer naar boven

Alem 3 kreeg vanmorgen een van de koplopers op bezoek, namelijk RKVSC 4.
Hoewel het aanvankelijk 'n gelijkopgaande wedstrijd was, nam Alem geleidelijk aan het commando in de wedstrijd over.
RKVSC kwam door Johan Hooijmans nog wel op voorsprong, maar 2 mimuten na de Velddrielse openingstreffer, maakte Theo Leerintveld gelijk.

In de tweede helft was Alem duidelijk beter dan RKVSC en kwam het verdiend op voorsprong. Theo maakte ook dit doelpunt. "Ik ben weer terug" liet hij iedereen triomfantelijk weten.
Na een goed opgezette aanval zette Bard van den Boogaard zijn hoofd tegen de bal voor het derde Alemse doelpunt.
Het voor de neutrale toeschouwer door Wim Steenbekkers uit een corner rechtstreeks gescoorde vierde doelpunt, werd door Theo Leerintveld fel aangevochten... "Ik veranderde de bal nog van richting, anders had die verdediger de bal zo weggekopt" aldus de verongelijkte Alemse spitsspeler.

Opstelling:

Ben van Boxtel