23-04-2006 Alem 3 - Den Dungen 8 1-1

Alem 3 - Den Dungen 8 1-1 (1-1)

Alem 3 wordt géén Kampioen

Met spandoeken, toeters en bellen was Den Dungen 8 afgereisd naar Alem om het kampioenschap binnen te slepen. Voortvarend ging Den Dungen van start en al in 4e minuut kwan Den Dungen op voorsprong. Na deze goede openingsfase van Den Dungen, kwam Alem beter in haar spel en ging de wedstrijd gelijk op. In de 39e minuut werd 'n Alemse corner door de Den Dungense verdedigers slecht weggewerkt en Jack Bogers kon profiteren: 1-1

Na rust speelden beide teams vol op de aanval, Den Dungen had 'n veldoverwicht, Alem was gevaarlijk in de counter. In het laatse kwartier begonnen voor Alem de jaren de te tellen en het conditioneel betere Den Dungen zette nog eens aan. Maar "man of the Match" Ben van Boxtel (keeper van Alem C1) in het Alemse doel, pakte alles wat maar binnen de palen van de Alemse goal bleek te komen. Het bleef 1-1, waardoor Alem uitgeschakeld is voor de titel en Den Dungen nog 1 punt nodig heeft om kampioen te worden.

Opstelling:

Ben van Boxtel