09-04-2006 Alem 3 - Rossum 3 8-1

Alem 3 - Rossum 3 8-1 (3-0)

Revanche op Rossum 3

Alem 3 had wat recht te zetten tegen Rossum 3. De eerste wedstrijd tegen een toen niet erg fair spelend Rossum was met 4-0 verloren.
In een vandaag zeer sportief gespeelde wedstrijd was Alem van meet af aan de betere ploeg. Alleen op het tempo waarin werd gespeeld viel wat aan te merken. Omdat Alem DA1 vandaag vrij was, speelde Bernard Scully zijn eerste wedstrijd dit seizoen. Hij liet al vroeg in de wedstrijd zien nog steeds een aanwinst de zijn voor Alem 3 door 1-0 te scoren.
Door doelpunten van Adri Leerintveld en Wim Steenbekkers liep Alem uit naar 'n 3-0 ruststand.

Door 'n botsing vlak voor rust bleef Alem doelman Bram van der Zanden, met waarschijnlijk een gekneusde rib, in de kleedkamer achter en werd het Alemse doel na rust verdedigd door Ben van Boxtel.
Na rust was het eenrichtingsverkeer naar het Rossumse doel en liep de score al snel op. Vooral Wim Steenbekkers was vandaag goed op schot. De na rust goed ingevallen Tonny van Lent scoorde op 'n ongebruikelijke manier: "Ik scoorde 'm met m'n Sjaak, het deed wel wat pijn, maar ik liet niets merken..." aldus Tonny van Lent.
Rossum deed een keer wat terug, 'n venijnige schuiver leverde de enige Rossumse treffer op.
Dat te onopvallend leidende scheidsrechter van den Bogaard, bij een 8-1 stand 'n paar minuten te vroeg affloot, daar maalde niemand om.

Opstelling:

Bram v/d Zanden