23-10-2005 Maliskamp 4 - Alem 3 0-6

Maliskamp 4 - Alem 3 0-6 (0-3)

Nog steeds zonder puntverlies

Ook in de zesde wedstrijd van het lopende seizoen, leed Alem 3 geen puntverlies. Ondanks het feit dat Maliskamp 4 de laatste twee wedstrijden gewonnen had, waarvan de laatste in en tegen OSC'45 8, wat een puike prestatie is, was het vanmorgen toch de onderliggende partij.
Alem begint het AZ van de 6e klasse 630 te worden, want net als AZ maakt Alem 3 snel het eerste doelpunt. Vandaag was het niet anders, al in de 3e minuut scoorde Theo de openingstreffer. Maliskamp gaf meer tegenstand dan Alem vooraf had verwacht. "We moeten het balletje rond laten te gaan, en snel afstand nemen van Maliskamp" aldus een zelfverzekerde Hans Hanegraaf. Maliskamp liet zich echter niet zo gemakkelijk naar de slachtbank leiden, want het had verrassend veel loopvermogen in de ploeg.
Het duurde tot de 30e minuut voordat Jack de 0-2 achter de Rosmalense goalie kon frommelen. Door nog een doelpunt van Theo gingen we met een 0-3 voorsprong rusten.

Na rust hadden we ons arsenaal wisselspelers al bijna opgebruikt, Joop (hij spaarde zich voor de wedstrijd van volgende week tegen DSC 5) en Jack hadden zich voor rust al laten vervangen en Harm werd na rust geveld door opkomende griep.
Van de meegenomen en al snel ingevallen A-spelers ontpopte Danny Hooijmans zich deze wedstrijd als 'n echte Ji Sung Park, het leek wel of hij 'n paar extra zuurstofflessen op z'n rug had gebonden: hij bleef maar lopen...
Het nieuwe spitsenduo Jacco en Roy pikten ook ieder 'n doelpuntje mee. Theo was toen al gewisseld, hij moest nog wat gaan pichhitteren bij Alem 1.
Het slotpunt werd gezet door Hans Hanegraaf, hoewel rond om hem heen een vijftal spelers vrij stond, besloot Hans voor eigen succes te gaan en met een slap rollertje onder de Maliskampse keeper door zorgde hij voor de 0-6 einduitslag.

Opstelling:

Bram van der Zanden