20-02-2005 SV BLC 10 - Alem 3 1-4

SV BLC 10 - Alem 3 1-4 (1-1)

Theo scoort weer !

Net op tijd (volgende week staat de belangrijke wedstrijd tegen TGG 10 gepland) heeft Theo de vorm weer te pakken. Liefst 3 keer wist hij vanmorgen het net te vinden.
De vooraf als gemakkelijk aangemerkte wedstrijd tegen nummer laatst BLC 10, viel niet helemaal mee. BLC bleek sterker dan gedacht. De eerste kans was zelfs voor BLC. Daarna was het toch Alem dat de beste kansen kreeg en het was Theo die op aangeven van de in de eerste helft uitstekend spelende Joop de 0-1 binnentikte. Vlak voor rust kwam BLC door een goed genomen vrije trap op gelijke hoogte.

Na een sterke opening van BLC na de rust, een gigantische kans werd door de BLC-spits op de paal gemikt, was het gedaan met BLC. Keer op keer werd de pijlsnelle Tom Waaijers gelanceerd, die vanaf de achterlijn Theo probeerde te zoeken.
Een doelpunt kon niet uitblijven en Theo tikte op bijna identieke wijze als in de eerste helft zijn tweede doelpunt achter de BLC-goalie.
Toen de mee opgestoomde Laurens Verhulst de 1-3 aantekende was de buit binnen. Vlak voor tijd trapte Theo bijna nonchalant de 1-4 nog binnen.

Opstelling:

Piet