16-11-2003 Nederwetten 4 - Alem 3 3 - 5

Nederwetten 4 - Alem 3 3-5 (1-2)

Is Alem 3 de weg kwijt ?

De weg naar Nederwetten werd vandaag nog wel gevonden, en ondanks 17 (zeventien !!!) afmeldingen konden we nog elf man in het veld brengen, geassissteerd door 'n Nederwettense assistent-scheidsrechter (grensrechter).
Dreh- und angelpunkt was vandaag Joop Kollenburg, die kwistig strooiend met vooral foutieve passes de hoofdrol voor zich opeiste. Toch was het Nederwetten die na een Alemse verdedigingsfout op 1-0 kwam. Vlak daarna bracht Joop Theo Leerintveld in stelling , die de gelijkmaker aan liet tekenen. Theo tekende vlak voor rust ook voor de 1-2 ruststand.

Meteen na rust ging keeper Piet van Boxtel in de fout, 'n schot/voorzet van de Nederwettense rechterspits werd vekeerd beoordeeld en onder het lichaam van Piet door verdween de bal in het Alemse doel: 2-2.
Het laatste wapenfeit van Joop in deze wedstrijd was een schitterend afstandschot 2-3, daarna viel Joop met een kuitblessure uit.
Met een mannetje meer begon Nederwetten druk te zetten op onze verdediging, het was echter weer Theo die de 2-4 voor ons binnentrapte.
Daarmee was de wedstrijd nog niet gespeeld, nadat Anton Baas nog wat kansen had gemist, werd een prachtige Nederwettense aanval door 'n middenvelder met het hoofd afgerond: 3-4.
De tegenstander nam nu risico's, teneinde nog een gelijkspel te kunnen behalen, van de daardoor ontstane ruimte werd door weer Theo goed gebruik gemaakt: de 3-5 betekende de beslissing in de wedstrijd.

Opstelling:

Piet