26-10-2003 Alem 3 - RKKSV 6 7 - 1

Alem 3 - RKKSV 6 7-1 (5-0)

Dubbele Hatrick.

Theo Leerintveld is weer terug uit Tibet, en "de Kruisstraat" heeft dat geweten, maar liefst 6 keer vond Theo het net.
Ondanks dat speelden we een bijzonder matige wedstrijd. In 'n te laag tempo maakten we het onszelf in de beginfase erg lastig. Alleen Theo was gretig en in de 7e minuut had hij de eerste er al inliggen.
Toch werd stand-in doelman Mari Leerintveld in het begin van de wedstrijd op de proef gesteld. Mari redde bekwaam, hij gooide er zelfs nog een onvervalste zweefduik uit.
Voor rust scoorde Theo nog 3 keer, de 4-0 kwam van de voet van broer Adri, zodat de rust met een 5-0 voorsprong aanbrak.

De wedstrijd na de rust was er een om snel te vergeten, er klopte niet veel meer van ons veldspel, passes kwamen niet aan, er werd voor verkeerde oplossingen gekozen, we kregen een doelpunt tegen en we waren blij dat de voortreffelijk leidende scheids Niels Steenbekkers het derde na 90 minuten uit hun leiden verloste.

Opstelling:

Mari