21-09-2003 Rhelico 4 - Alem 3 3 - 5

Rhelico 4 - Alem 3 3-5 (0-4)

Wedstrijd met 2 gezichten.

In de hete nazomer-zon werd vandaag Rhelico 4 aan de zegekar gebonden, de manier waarop verdiende echter geen schoonheidsprijs.
We begonnen de wedstrijd uitstekend, het balletje ging soepel door onze linies, we hadden dan ook een middenveld om van te smullen opgesteld (zie opstelling). het duurde dan ook niet lang of Ton schoot de bal achter de zwak acterende Rhelico keeper.
Ondanks het missen van 'n handvol prachtige kansen, gingen we door doelpunten van 2x Jack en 'n goal van Joop met een 0-4 voorsprong rusten.

Tijdens de rust werden er al weddenschappen afgesloten hoeveel doelpunten we de tweede helft gingen maken, zouden we de uitslag boven de 10 doelpunten uit kunnen tillen.
Niets was echter minder waar, alles wat mis kan gaan, ging in de tweede helft ook mis, zelfs interim-grensrechter Leon deelde in de malaise.
Op de meest vreemde wijze; mistrap, mannetje vrij : doelpunt, mislukt schot werd van een dusdanige curve voorzien, dat de bal zomaar achter Piet in het net plofte, tel daar nog een buitenspel-doelpunt bij op en de toon was gezet.
Het was maar goed dat Hans Hanegraaf (Tzn) tussendoor nog een goaltje meepikte, anders hadden we het tegen deze povere tegenstander nog moeilijk gekregen, omdat we er in slaagden om de bal op miraculeuze wijze steeds naast het Rhelico doel te schieten.

Eindstand 3-5, Conclusie : 2e helft snel vergeten...

Opstelling:

Piet