14-09-2003 Alem 3 - Zwaluw VFC 9 6 - 0

Alem 3 - Zwaluw VFC 9 6-0 (4-0)

Alem 3 weer op Kampioenschap-koers !

Vandaag gespeeld in de nieuwe shirts, gesponsord door Henri van den Berk.
Na een kwartiertje foto's maken!! (Carillon-redacteur Theo was niet gauw tevreden, en de ene na de andere foto werd afgekeurd... maar het eindresultaat mocht er zijn) konden we aan onze tweede competitiewedstrijd beginnen.

Ook Zwaluw VFC kon op deze zonnige zondagmorgen Alem 3 niet afstoppen.
Onder leiding van de goed leidende scheids Zwamborn, geassisteerd door invaller- grensrechter Louis Steenbekkers, ging Alem 3 door waar het vorige week was gestopt.
Al vroeg in de westrijd stifte (het is echt waar) schaduwspits Jack Bogers de bal over de Vughtse keeper in het net. Daarna werden de duimschroeven, door de in topvorm verkerende Joop Kollenburg, nog wat aangedraaid. M.b.v van verschillende lichaamsdelen van zijn directe tegenstander boog Joop de bal in het Vughtse doel. Een handsbal leverde een penalty op, door wie anders dan Joop vlekkeloos benut.
Vlak voor rust schoof een ongelukkig spelende Theo de 4-0 binnen.

Na de rust zakte het tempo van de wedstrijd onder invloed van de zon ver terug, kansjes voor Zwaluw VFC kwamen er in deze wedstrijd niet en het nieuwe keeperstenue van Piet kon netjes opgevouwd weer terug in de tas.
Joop scoorde nog een keer, een voorzet/schot van Adrie Leerintveld verdween op miraculeuze wijze in de bovenhoek. Adrie zelf was al op weg naar de eigen helft, toen hij door het gejuich merkte dat zijn deels mislukte voorzet tot doelpunt was gepromoveerd.
Ook Hans(je) Hanegraaf kreeg de kans om nog wat te mopperen, de enige overtreding van de wedstrijd werd op hem gemaakt... en er werd niet voor gefloten.

Opstelling:

Piet