07-09-2003 Maliskamp 5 - Alem 3 0 - 12

Maliskamp 5 - Alem 3 0-12 (0-4)

Maliskamp is geen partij.

De eerste wedstrijd in onze nieuwe veteranenklasse eindigde in een monsterscore.
We startten niet erg best, in een te traag tempo kon Maliskamp in den beginne nog aardig meekomen. Maliskamp tekende ook voor de eerste kans in de wedstrijd, welke door Piet bekwaam onschadelijk werd gemaakt.
Wakker geschrokken begonnen we Maliskamp onder druk te zetten en na enkele prima reddingen van de uitstekende keeper van Maliskamp, was het toch Theo die ons eerste doelpunt maakte. Bard kopte even later uit een voorzet van Adrie schitterend raak : 0-2.
Nadat Joop wat bekomen was van 'n feestje op zaterdagavond, mocht hij een penalty verzilveren en zo de stand naar 0-3 tillen.
Toen de Maliskampse spits in ons strafschopgebied, in een duel met Harm, hands maakte raakte de scheids in de war en hij besliste strafschop...
Deze kans op 'n doelpunt was niet aan Maliskamp besteed, Piet stopte de zwak ingeschoten bal.
Na de 0-4 op naam van Bard gingen we rusten.

Na rust was de pijp bij Maliskamp leeg (ze waren gemiddeld 'n jaartje of 10 ouder dan wij) en liep de score snel op, Theo scoorde nog tweemaal, Anton Baas pikte zijn gebruikelijke goaltje weer mee, de oude Hans Hanegraaf, Joop en Adrie scoorden elk nog een keer en tussendoor trapten de Maliskampers de bal ook nog een keer in eigen doel.
Eindstand 0-12.

Opstelling: