31-08-2003 FC Schadewijk 4 - Alem 3 1 - 3

FC Schadewijk 4 - Alem 3 1-3 (1-3)

De Kop is eraf.

Na wat aanloopproblemen, bij FC Schadewijk dacht men aanvankelijk dat ze tegen DAW uit Schaijk moesten spelen, maar nadat Nees 'n bestuurslid had opgespoord kon er met de wedstrijd worden begonnen. Niet tegen de FC Schadwijk Veteranen, maar tegen FC Schadewijk 4.
In een leuke en vriendschappelijke wedstrijd hadden wij in het begin het beste van het spel, in een niet al te hoog tempo ging de bal van man tot man. Een doelpunt kon niet uitblijven en wie anders dan Theo was de maker.
Hierna zakten we wat terug, waarvan Schadewijk goed profiteerde en uit een onoverzichtelijke situatie werd de bal achter Piet gekopt; 1-1.
Tandje erbij... en Theo scoorde 1-2. De ruststand werd met 1-3 bereikt nadat Joop een strafschop achter de Osse goalie had getrapt.

Na rust kwam in deze stand geen verandering meer, we kregen nog wel een aantal kansen, maar gescoord werd er niet meer.

Opstelling:

Piet