27-04-2003 Emplina 7 - Alem 3 1 - 3

Emplina7-Alem3 1-3 (1-1)

Derde overwinning op rij !!

Ondanks het "late" aanvangsuur (13:15) duurde het pas tot 13:25 uur voordat we 11 spelers in het veld hadden. We moeten toch proberen om beter op tijd te zijn.
Vandaag waren we voetballend veruit het beste team, Emplina kon hier niets anders tegenoverstellen dan wat vervelende acties, hard spel, natrappen, waar de matig leidende scheidrechter niet tegen optrad.
Na een soepel opgezette aanval pikte Ton Steenbekkers weer zijn doelpuntje mee. Even later werd deze voorsprong teniet gedaan door een wel erg gemakkelijk gegeven strafschop. Werd overigens onberispelijk ingeschoten.

Na rust werd de wedstrijd op het nauwelijks bespeelbare hoofdveld van Emplina voortgezet. Emplina 7 kwam er niet meer aan te pas. Karrevrachten kansen werden door ons gemist, penalties niet gegeven en het duurde nog tot halverwege de tweede helft voordat we weer op voorsprong kwamen. Een assist van de met een hamstring-blessure meespelende Theo, werd met een hard diagonaal schot afgerond door Hans Hanegraaf (Hzn).
Toen Theo met een schitterend stiftje 1-3 aantekende was de wedstrijd gespeeld.
Na 10 minuten blessuretijd, en nadat Peter Loobeek een wild weggetrapte bal na minutenlang zoeken in de struiken had gevonden, blies de scheidsrechter op verzoek van Fons, die al aan de zijlijn bivakkeerde om eindelijk te gaan douchen, voor het einde van de wedsstrijd.

Opstelling:

Piet