26-01-2003 Theole 4 - Alem 3 5 - 0

Theole4-Alem3 5-0 (3-0)

Theole is te sterk

Nadat Theo Leerintveld vanmorgen uit de Steeg gered was door broer Adrie, hij had daar samen met 'n vriendin de nacht doorgebracht na een avondje feesten in het hart van Alem... en nu zat zijn busje verzakt, vertrokken we naar Tiel.
In Tiel kregen we een van de snelste doelpunten uit de historie van Alem 3 tegen.
Vanaf de aftrap werd ruim baan gemaakt voor de Theolense spits, die hier dankbaar gebruik van maakte, hij liep met bal door naar het doel en deponeerde de bal in het net.
Daarna kregen we geen vat op het spel van Theole 4. Theole liet de bal van man tot man rondgaan, terwijl wij als we de bal hadden deze meteen weer bij de tegenstander inleverden.
De 3-0 ruststand was nog maar een zwakke afspiegeling van het krachtsverschil.
Toen Theole in de tweede helft een tandje terugschakelde (de 4-0 stond toen al op het bord) konden we aardig meevoetballen, en kregen we zowaar nog wat kansjes, Deze werden echter niet benut. Het slotakkoord van de wedstrijd was weer voor Theole : 5-0.
Theole was vandaag beter, dus een verdiende nederlaag.

P.S.
Naderhand in de kantine hadden wij met Bier drinken dik van Theole 4 gewonnen !!!

Opstelling:

Piet