17-11-2002 Alem 3 - Emplina 7 9 - 2

Alem3-Emplina7 9-2 (7-1)

Als vanouds

Na 'n aantal niet gewonnen wedstrijden, moest het vandaag maar weer eens gebeuren. De geblesseerde Ton werd door neef Wim Steenbekkers vervangen, Fons moest op de reservebank plaatsnemen naast Edwin, Hans Hanegraaf en Leon Verhoeven begonnen als centrale verdedigers.
Na een slap en zwak begin, waardoor we al snel met 0-1 achterstonden, was het talrijk opgekomen publiek, ik telde toch al snel een mannetje of vijf, getuige van een geweldig herstel. De bal werd fantastisch rond gespeeld, en ondanks het gemiddelde leeftijdsverschil van ongeveer 20 jaar, kwam Emplina er niet meer aan te pas en al snel scoorde Hans (Hzn) de gelijkmaker (hij maakte in het verloop van de wedstrijd nog 2 doelpunten meer).
Spits Bard v/d Boogaard (Ja, hij was er weer, Theo Let op !!) liet zich ook niet onbetuigd, ook hij trof 3x doel. Wim. Adrie en Henri maakten de 9 vol.
Net na rust maakt Emplina gebruik van wat omzettingen in ons team om Piet nog snel te verschalken.
Mr. assist, Joop Kollenburg, viel op in positieve zin, na blessures, vakantie en jarig zijn, was Joop niet te beroerd om zelfs eenmalig mee terug te verdedigen. (Het moet niet gekker worden)
In de tweede helft namen we na een ruststand van 7-1 wat gas terug, DSC 6 wacht namelijk volgende week.

3x Bard v/d Boogaard
3x Hans Hanegraaf (Hz)