08-09-2002 Alem 3 - Jan van Arckel 4 12 - 1

Alem3-Jan van Arckel4 12-1

Ein auftakt nach maß

Grote overwinning voor Alem 3

Jan van Arckel 4 had vanmorgen niets in te brengen tegen Alem 3. Het had wel 40-0 kunnen zijn. Theo zette zich met 8 doelpunten meteen stevig op kop van de ranglijst. Dit moet ook wel want hij vertrekt nu voor 3 maanden naar Suriname, 12 Januari 2003 is hij weer terug.
Bij afwezigheid van Piet werd het doel werd vandaag verdedigd door Peter van Boxtel.

De eerste wedstrijd van het seizoen 2002 - 2003 in een klasse hoger voor onze kampioensploeg. We misten de'n "ouwe" Hans H. (iets aan z'n pezen), Harm Overheul (luier verschonen), Jules(?) en Pietje van Boxtel (de website aanpassen). Alleen voor Pietje was vervanging nodig en hebben die voor 86 % gevonden in Peter van Boxtel (Jz). Later meer.
Al in de kantine werd een strijdplan gesmeed. Hoe konden we JvA verslaan? Vorig jaar waren we niet verder gekomen als een gelijkspel en verlies. Vooral zo mooi mogelijke kansen missen was toen het motto. Alem ging voortvarend van start. Onze gasten gaven ons veel ruimte en dat leidde al vrij snel tot goede kansen. Echter na een kwartier spelen leek het een herhaling van vorig seizoen te worden. Creëren is één, maar scoren! Toen Theo echter de openingsgoal kon laten aantekenen was het hek van de "dijk". Theo wist tijdens de wedstrijd 8x tot scoren te komen. De (ook al niet meer zo jonge) andere Hans H. scoorde 2x en Henri en Joop maakten de 12 compleet.

Opvallendheden:
Tijdens de rust kleedt Peter van Boxtel zich om. Hij moest in z'n goeie pak op de foto met het eerste elftal. Wim Steenbekkers nam voor 14% van de speeltijd zijn taken waar.
De wedstrijd vond plaats onder bezielende leiding van Wim Zwamborn
Joop wilde al na 25 minuten een publiekswissel
Adrie L. en Leon V. presteerden het beiden om in 60 minuten op 4 verschillen posities in actie te komen
Nees was onzichtbaar (of had hij zijn vlag in de kleedkamer laten liggen?).
Er was na afloop van de wedstrijd in de kleedkamer nog wat onduidelijkheid of het nu 12 danwel 13-1 was geworden. Doorgegeven aan de KNVB is een 12-1 eind-uitslag.

8x Theo Leerintveld
2x Hans Hanegraaf (Hzn)