24-11-2019 Zwaluw VFC 2 - Alem 2 2 - 0

Zwaluw VFC 2 - Alem 2    2-0    (1-0)

Oppermachtig Zwaluw VFC 2 laat Alem 2 kansloos

Alem 2 heeft vanmorgen een kansloze nederlaag geleden op bezoek bij Zwaluw VFC in Vught. Alem 2 kwam geen moment in de wedstrijd waardoor Zwaluw VFC 2 simpel kon winnen: 2-0.
Zwaluw VFC 2 begon in hoog tempo en Alem 2 leek overlopen te worden, de 1-0 voorsprong van de Vughtenaren was niet meer dan logisch.
Alem-keeper Bouke Steenbekkers had lange tijd een engeltje op zijn schouder, tweemaal lat en een schot op de paal stonden een volgende treffer van Zwaluw VFC in de weg.
De enige kans in deze wedstrijd van Alem 2 was op slag van rust. Een op een met de keeper kreeg Gijs Sars ruzie met de bal en zijn inzet hobbelde naast het Vughtse doel.
Na rust herstelde Alem 2 zich enigszins, maar Zwaluw VFC 2 bleef de bovenliggende partij. Bouke Steenbekkers had enkele belangrijke reddingen en stopte een strafschop, maar na 79 minuten werd het alsnog 2-0 door een hard diagonaal schot in de benedenhoek. In de 2-0 stand kwam in het restant van de wedstrijd geen verandering meer.

Zwaluw VFC
Zwaluw VFC