15-04-2017 Alem 2 - EBOH 4 3 - 4

Alem 2 - EBOH 4    3-4    (2-3)

Halve finale is eindstation voor Alem 2

Geen finale voor Alem

Paaszaterdag 15 april, speelde Alem de halve finale bekerwedstrijd tegen EBOH 4 uit Dordrecht. Over publieke belangstelling had Alem niet te klagen..

Om 18.30 was de aftrap. Binnen 1 minuut kwam Alem op voorsprong door Davy na een goede actie van Mees, maar 1 minuut later was het weer 1-1 door zwak verdedigen. De hele wedstrijd waren de aanvallers van EBOH een plaag voor de verdediging van Alem. Toch kwam Alem op 2-1 door een penalty na een handsbal. Davy schoot beheersend raak. Helaas onze aanvalsleider Davy uit met een hamstringblessure. Toch stond Alem met rust met 2-3 door niet best ingrijpen in de verdediging.

Na rust speelde Alem vol op de aanval, dit resulteerde in de gelijkmaker door een binnengeschoten penalty van Jens. Vijf minuten voor de tijd ging Alem alsnog de bietenbrug op. Weer niet resoluut ingrijpen in de verdediging, waardoor de aanvaller de bal pan klaar legde voor de inlopende middenvelder, die raak kopte. Even dachten we nog de 4-4 te maken. Invaller Rick kon zich onsterfelijk maken, maar kon de bal niet genoeg vaart geven zodat de bal nog voor de doellijn kon worden weggehaald.

Het bekeravontuur zit er voor Alem op. Nu met z'n allen focussen op de competitie!

Kijk hier voor meer foto's
Foto's © v.v. Alem - Piet van Boxtel

1-0 Davy Baars