19-03-2017 Theole 2 - Alem 2 1 - 10

Theole 2 - Alem 2    1-10    (0-1)

Monsterscore van Alem tegen Theole

Vandaag was Theole 2 de tegenstander. Theole is in onze competitie de drager van de rode lantaarn. Vooraf werd gewaarschuwd voor onderschatting. Ook was een enkeling nog niet helemaal wakker. Zo vroeg Nick na een praatje van Stan zich af of we wel of geen warming up gingen doen.

Alem kwam de eerste helft maar moeilijk op gang. Er werden wel kansen gecreëerd, maar niet benut. Uiteindelijk schoot Mees een afgeslagen bal via de tegenstander in het doel en gingen met een magere voorsprong de rust in.

De tweede helft was het tegenovergestelde van de eerste helft. Het scoreverloop ging het heel snel, al binnen vijf minuten stond het 0-3, John stond pardoes alleen voor de doelman en schoot de bal binnen en Gijs haalde van twintig meter uit en zijn schot belandde in de linkeronderhoek.
De 0-4 kwam van invaller Ben die na een goede steekbal, de bal binnenschoot. De 0-5 en 0-6 kwamen op naam van Gijs die hiermee zijn hattrick compleet maakte. De 0-6 was een echte zaalvoetbalgoal, hij passeerde talloze verdedigers en schoot de bal binnen. De 0-7 was voor Ben, die helemaal vrij stond en de bal in de bovenhoek kon schieten.
Hierna deed Theole wat terug met behulp van EDje Job. Job probeerde de bal nog van de doellijn te halen, maar dit mislukte. De 1-8 was voor Niek, die met een goed schot de doelman kansloos liet. Koen tekende aan voor de 1-9 na een voorzet van Jorick . De 1-10 werd gemaakt door Jens, die daarvoor enkele kansen niet benutte door goed keeperswerk van de doelman van Theole.

Volgende week wacht een belangrijke wedstrijd. Alem neemt het dan op tegen RKJVV, nummer 3 van de ranglijst, de wedstrijd start om 11.00. We weten allemaal wat er op het spel staat.

Kijk hier voor meer foto's van de wedstrijd Theole 2 - Alem 2

Foto's   © 2017 SV Theole