25-10-2016 Well 2 - Alem 2 1 - 5

Well 2 - Alem 2    1-5    (1-3)

Lekkere overwinning Alem II op Well 2

Afgelopen weekend was Alem II vrij en daarom speelde wij op dinsdagavond, 25 oktober, een vriendschappelijke wedstrijd tegen Well 2 in Well. Het was 20.00 uur en de wedstrijd brandde los.

Al vrij snel was het 1-0 voor de thuisploeg, de middenvelder van Well verlengde de bal uit een corner en die belandde in bovenhoek. Een paar minuten later kwam Alem terug, uit een hoekschop van John tikte Jorick de bal in de verre hoek. Alem kwam hierna op 1-2 door een goede actie van Mees, die stoomde het halve veld over en schoot de bal netjes in de rechterhoek. Gijs maakte voor Alem de 1-3, hij kreeg de bal van Mees en schoot de bal knap in de bovenhoek.
Voor rust kreeg Well een goede kans op de aansluitingstreffer, maar Bart redde knap. Tot ieders verrassing floot de scheidsrechter, na de gemiste kans van Well, voor een penalty. De penalty werd door Bart gepakt, hij tikte de bal heel keurig uit het doel. Even later kreeg Well weer een goede kans, maar Bart stond weer goed opgesteld. Rustand was 1-3 voor Alem.

In de tweede helft kwam Alem op 1-4 door Ben, die een bedoelde voorzet in het doel zag gaan, de keeper van Well zag hierbij niet goed uit. Mees bepaalde de eindstand voor Alem op 1-5. Hij stond oog in oog met de doelman en liet deze kansloos.
Alem had over de hele wedstrijd het beste van het spel en kon veel verder uitlopen, maar dit gebeurde niet. Zo eindigde deze doordeweekse oefenwedstrijd in een 1-5 overwinning voor Alem II.

Aanstaande zondag speelt Alem II thuis tegen RKKSV. Een lastige tegenstander, de messen zullen weer geslepen moeten zijn. Aftrap 11.00 uur

Well
Jorick van Groeningen