09-10-2016 Alem 2 - Theole 2 4 - 1

Alem 2 - Theole 2    4-1    (1-0)

Alem 2 pakt koppositie na overwinning op Theole 2

Het is zondagochtend 9 oktober. Op het sportpark de Oude Maas staat een serieuze test te wachten voor Alem 2. Het tweede elftal van Theole, de koploper, is de tegenstander. Alem wist dat voor een goed resultaat werk aan de winkel was.

Alem kwam al snel op een 1-0 voorsprong. John kreeg de bal met zich mee en stond opeens oog in oog met de goalie van Theole en liet deze kansloos. De beste kansen in de eerste helft waren voor Alem, maar verzuimde om de score verder uit te breiden. Theole was in de eerste helft nauwelijks gevaarlijk geweest voor het doel van Alem. Het scorebord noteerde bij de rust de magere 1-0 voorsprong.

Uiteindelijk werden in de tweede helft wel enkele kansen benut. Zo lobde onze rechtsbuiten Gijs over de keeper heen en de 2-0 stond op het scorebord. Even later scoorde Elies met een kopbal de 3-0 uit een hoekschop van John. Hierna kwam Theole terug tot 3-1. De bal kwam met wat geluk voor de voeten van een speler en liet Joost kansloos. Jorge bepaalde de eindstand op 4-1 voor Alem. In eerste instantie stond de keeper nog in de weg maar in de rebound was het raak.

Zo wint Alem deze wedstrijd met 4-1 maar kon de score hoger uitvallen door de vele kansen die gemist waren. Desondanks kan Alem terug kijken op een goede wedstrijd, die verdiend werd gewonnen. Door de overwinning is Alem momenteel lijstaanvoerder.
Volgende week wacht een uitwedstrijd tegen MEC 2 uit Maurik. Aftrap om 11.00.

1-0 John Bakker
2-0 Gijs Sars