28-08-2016 Theole 3 - Alem 2 1 - 2

Theole 3 - Alem 2    1-2    (0-0)

Alem 2 wint eerste bekerwedstrijd

Een incompleet en geïmproviseerd Alem 2 zette een puike prestatie neer door de eerste bekerwedstrijd te winnen van het sterke Theole 3.
Door blessures en afwezigen, waren Ben van Boxtel en Thomas van Mook overgekomen uit respectievelijk Alem 3 en Alem 4 en beiden haalden een dikke voldoende.

Na 'n eerste helft met vlot voetbal, maar zonder echte doelkansen, begon de tweede helft gezapig en leek de wedstrijd op een doelpuntloos gelijkspel af te stevenen, totdat Ben van Boxtel met het hoofd voor 0-1 zorgde. Theole ging daarna wat aanvallender spelen, gaf wat meer ruimte achter de verdediging weg, waar weer Ben van Boxtel van profiteerde.
Uit een terecht gegeven penalty scoorde Theole 3 tien minuten voor tijd de aansluitingstreffer, maar in gevaar kwam de Alemse zege niet meer.

Ben van Boxtel heeft voor 0-1 gezorgd

van Boxtel op weg naar 0-2