20-08-2015 RKVSC 2 - Alem 2 0 - 2

RKVSC 2 - Alem 2    0-2    (0-1)

Alem 2 wint traditionele oefenwedstrijd

In een rommelige wedstrijd was Alem 2 deze jaargang met 0-2 te sterk voor RKVSC 2.
De uitslag had nog wat hoger uit kunnen vallen, wanneer Alem in de tweede helft wat scherper voor het doel was geweest.
RKVSC had één goede kans in de eerste helft, gepareerd door de uitstekend keepende Bouke Steenbekkers en verder wat afstandschoten die richting misten.

Wilbert van Boxtel schoof in de eerste helft 'n breedte-passje van Niek van Lent simpel binnen en vlak voor het eindsignaal scoorde Lars Steenbekkers met een droog diagonaal schot 0-2.

Wilbert van Boxtel
Lars Steenbekkers

Alem 2 :
Bouke Steenbekkers,
John Bakker, Koen de Leeuw (Danny Wuits), Jaap van Boxtel (Alex Steenbekkers), Nick de Leeuw
Job Steenbekkers (Jos van Osch), Niek van Lent, Jorge Reuvers, Lars Steenbekkers
Mees van Mil (Marton van Doorn), Wilbert van Boxtel (Danny Werner)
Wisselspelers :
Danny Wuits, Alex Steenbekkers, Marton van Doorn, Danny Werner, Jos van Osch