06-10-2013 Alem 2 - BZS 2 0 - 1

Alem 2 - BZS 2   0-1    (0-0)

Gebrek aan scorend vermogen

Alem 2 toonde zich vanmorgen tegen mede-laagvlieger BZS 2 zeker niet de mindere. Na een eerste helft die ook administratief op papier afgehandeld had kunnen worden, één kans in de hele eerste helft voor beide teams (kans voor BZS maar voorlangs geschoten), was Alem 2 in de tweede helft de bovenliggende partij. Maar een gebrek aan scorend vermogen brak Alem 2 vanmorgen op.
Na tien minuten in de tweede helft werd Jorn Bergmans binnen het strafschopgebied ten val gebracht. Elies Sars miste van elf meter deze uitgelezen mogelijkheid om Alem 2 op voorsprong te brengen.
In de aansluitende aanval hield de uitstekend keepende Bart de Leeuw met een prima redding Alem in de wedstrijd.
Daarna was het Alem 2 dat de kansen Kreeg; Danny Werner alleen voor de keeper, maar miste. In het vervolg van de wedstrijd groeide de Beusichemse doelman uit tot de beste man van het veld. Kans voor Kees-Jan Zwanenberg, maar de BZS sluitpost redt.
Een onnodige overtreding, rand strafschopgebied levert een vrije trap op voor BZS 2. De van richting veranderde vrije trap verdwijnt onhoudbaar achter Alem doelman Bart de Leeuw in het doel: 0-1.
Alem 2 zet nog eens aan, maar blijft dotten van kansen missen... De in de spits geposteerde Alex Steenbekkers schiet in handen van de BZS keeper; de aansluitende corner wordt voor een leeg doel door Jacco Bogers naast gekopt.

BZS 2 steelt drie punten van een beter Alem 2, dat een schrijnend gebrek aan scoren vermogen aan de dag legde.

81e Minuut 0-1 BZS

Alem 2 :
Bart de Leeuw,
Alex Steenbekkers, Atoon van Oers, Jelle Bogers, Stan Schreuders (Chris van Oers)
Ben van Boxtel, Peter van Lent, Elies Sars, Olaf Steenbekkers (Jacco Bogers)
Jorn Bergmans (Kees-Jan Zwanenberg), Danny Werner
Wisselspelers :
Jacco Bogers, Kees-Jan Zwanenberg, Rob Bouwman, Chris van Oers, Jannick van der Zanden

Verslag : Piet van Boxtel