01-04-2012 BZS 2 - Alem 2 0 - 0

BZS 2 - Alem 2   0-0    (0-0)

Winnen in Beusichem is erg lastig voor Alem II, wat de laatste jaren altijd gebleken is.
De scheidsrechter heeft er zin in, grapt wat, noemt wat clichés, iets van beste en winnen en iets met plezier en van het veld gaan enzo...
De thuisploeg trapt af en de eerste aanvallen komen ook van hen, maar deze vormen vaak geen gevaar.
Al vroeg in de wedstrijd verlaat Jelle Bogers geblesseerd het veld. Jannick van de Zanden blijkt een waardig vervanger.
Alem kan de eerste helft geen grote kansen te creëren, Ben van Boxtel leek alleen door te kunnen, maar kon enkel gestopt worden door een overtreding. De toegekende vrije trap werd hoog over geschoten.
Beide keepers zijn tot de rust amper getest.
Na rust zijn beide partijen gelijkwaardig. Voor de leidsman lijkt een volledige wedstrijd fluiten op dit niveau een te zware opgave. En beide ploegen worden visa versa benadeeld door dubieuze beslissingen.
Alem II wekt irritatie op wanneer Rick Leerintveld tegen zijn zin in gewisseld wordt, maar toch het juk van assistent-scheidsrechter zijn dapper op zijn schouders neemt. De sfeer wordt er niet beter op, evenals het spel.
Door sterk verdedigd werk, van de goed spelende Maarten Steenbekkers en Alex steenbekkers kan BZS in de slotfase niet naar de voorsprong counteren. Alem II kan ook niet voor gevaar zorgen, en dus is de brilstand de enige terechte uitslag, na een pot voetbal waarbij beide partijen blij mogen zijn dat er enkel een handvol mensen getuige zijn geweest van dit schouwspel.

Verslag:   Thomas van Mook