03-04-2011 Alem 2 - RKTVC 3 0 - 1

Alem 2 - RKTVC 3   0-1   (0-0)

Onnodig verlies van koploper!!

Met wat meer scherpte in de slotfase zowel voorin als achterin had Alem 2 vandaag gewonnen van RKTVC.
Een redelijk gelijk opgaande wedstrijd met veel spel op het middenveld en weinig kansen dreigde te eindigen in een 0-0.
Totdat Alem 2 een grote mogelijkheid kreeg 5 min voor tijd. Echter TvM en JB wisten het net niet te vinden. Uit een laatste aanval maakte AK een wat onnodige sliding aan de zijlijn. En dan krijg je een hoge voorzet bij de 2e paal. En dan is het toch raak voor Tiel. De boom lange spits T. Slob weet te winnen in de lucht van zijn tegenstander (ik dacht PdQ deze speelde overigens een zeer sterke wedstrijd) en maakt alsnog de 0-1. Heel Heel zuur. Want een punt was zeker verdient, en 3 hadden eigenlijk gemoeten.

Slob

Verslag: Wilbert van Boxtel