09-11-2008 Wadenoijen 2 - Alem 2 2 - 2

Wadenoijen 2 - Alem 2   2-2   (1-1)

Gelijkspel Alem 2 in en tegen Wadenoijen

Vanmiddag stond de uitwedstrijd tegen Wadenoijen 2 op het programma, om half 3 werd door de goedleidende leidsman voor het begin van de wedstrijd gefloten.

Na een voortvarend begin van wedstrijd waarin Alem een aantal goede kansen creëert om op voorsprong te komen, krijgt het de bal niet achter de sluitpost van Wadenoijen. Zoals vaker dit seizoen creëert Alem in het begin van de wedstrijden mogelijkheden om op voorsprong te komen.
Na een half uur spelen is het de ploeg uit Alem die op voorsprong komt, een goede actie van Danny Wuits wordt door hemzelf ook netjes in de verre hoek afgemaakt 0-1.
Voor de rust komt Wadenoijen op gelijke hoogte, na een verdedigingsfout in de Alemse defensie rond de spits van Wadenoijen beheerst af 1-1 en tevens de ruststand.

In de tweede helft gaat een iets beter Alem opzoek naar de voorsprong. De voorsprong komt ook via Gerwin die schuin voor het doel staat maar met een schot de bal toch nog achter de doelman van Wadenoijen weet te krijgen. Na de 1-2 worden er door Alem een aantal gecreëerd om de voorsprong verder uit te breiden (mooie vrije trap Kees-Jan, bal op de lat van Danny) maar treffen geen doel.
Ook Wadenoijen krijgt een aantal kansjes maar worden door een goed keepende Willem geneutraliseerd. Toch komt gelijkmaker 5 minuten voor tijd nog op het scorebord, via een vrije trap van Wadenoijen wordt de spits van hun bereikt die de bal achter de Alemse doelman weet te krijgen 2-2 en tevens de eindstand!

1x
Danny Wuits