12-10-2008 Alem 2 - Theole 3 2 - 2

Alem 2 - Theole 3   2-2

Onnodige puntendeling!

Thuis spelen tegen een lager geklasseerde ploeg moeten gewoon 3 punten zijn !!!!

Messcherp, fel, attent en met de ECHTE wil om te winnen was dit ook zeker gelukt. Maar te vaak voetbald het 2e met een soort van handrem. Achterin te veel ruimte, op het middenveld te slap en voorin niet scherp.
Dit brengt al snel de 0-1. Vervolgens maakt Kees-Jan (die samen met Appie Kerkhof wel een ruime voldoende scoort) met een fraaie trap gelijk.
Vervolgens vervallen we weer in een te laag tempo etc. etc.
1-2 achterstand, en echt onnodig.
Weer Kees-Jan die met een fraaie curve bal Alem naast Theole brengt.
Helaas missen Danny, Gerwin en Hans B. in de laaste 5 minuten enkele mooie kansen waardoor we maar 1 puntje halen..
Doordat we tegen de mindere ploegen niet echt "thuis" zijn missen we de aansluiting met de top van de ranglijst. We hebben een mooi elftal! Maar we moeten er met zijn allen elke wedstrijd vol tegen aan. Als we dat doen kunnen we zeker van elk elftal winnen.
Verzaken we daarin dan spelen we geen enkele rol van betekenis in onze competitie.

Volgende week vrij en energie tanken voor de aankomende wedstrijden.

2x
Kees-Jan Zwanenberg