21-09-2008 RKTVC 3 - Alem 2 0 - 2

RKTVC 3 - Alem 2   0-2   (0-2)

Op de 21e van september op een zonnige zondagmiddag moet het 2e aantreden op kunstgras tegen RKTVC 3. Op voorhand een lastige wedstrijd aangezien sommige jongens niet meer wisten wanneer ze daar voor het laatst gewonnen hadden.

Het eerste kwartier ging gelijk op beide ploegen creëerden geen echte kansen. De eerste halve kans voor Alem was gelijk een doelpunt en wat voor één, na een goede aanval over de rechterkant tikte Tom van Geffen tot twee maal toe de bal over dezelfde speler om deze vervolgens diagonaal in de lange hoek te schieten.
Hierna zakte Alem wat weg en kwam RKTVC beter in de wedstrijd, maar echt uitgespeelde kansen kregen ze niet. 10 minuten voor rust scoorde Stan Schreuders de 2-0 naar wederom een goede aanval over de rechterkant. Wilbert van Boxtel haalde de achterlijn en legde de bal goed terug op Stan die de bal kon inschieten.

In de tweede helft golfde het spel op en neer, RKTVC had het betere van het spel maar Alem kreeg toch de beste kansen. 5 minuten voor tijd kreeg Alem door de "zeer goed" fluitende scheids een onterechte penalty tegen en werd Bas Brekelmans van het veld gestuurd. De penalty werd niet benut door RKTVC en hiermee was de wedstrijd ook ten einde.

Tom van Geffen
Stan Schreuders