25-11-2007 SCZ 2 - Alem 2 2 - 4

SCZ 2 - Alem 2   2-4   (1-2)

Na de fikse nederlaag van vorige week waren we erop gebrand om 3 punten mee te nemen van uit Zoelen.
We begonnen de wedstrijd fel en scherp. Dat resulteerde al vrij vroeg in de wedstrijd tot de 0-1. Na een mooie pass van Kevin B. kon WvB de laatste verdediger en de keeper te passeren de bal ging met enig fortuin langs een speler op de lijn. 0-1.
We gingen een beetje te makkelijk met de kansen om en achterin zat het zeker niet scherp. Na een foutje van BvB (keep) kon SCZ de gelijkmaker aan tekenen. Het kwartier dat hierop volgde was rommelig en niet best.

Na een zeer goede actie van K-J Z. kon Kevin B. de 1-2 binnen tikken. Lekker voor hem na een tijdje van blessureleed.

We gingen rusten, en er werd nogmaals eens duidelijk gemaakt door de leiding dat er vandaag 3 punten mee moesten naar Alem. Deze eiste binnen het kwartier een voorsprong van 1-3.

Na wat gepruts in de defensie van SCZ viel de bal na wat gerommel voor de voeten van WvB. Jawel 1-3 binnen het kwartier.
De scheids vond het daarna nodig om SCZ een zeer onterechte penalty toe te kennen. 2-3. Maar Alem 2 was gewoon de betere ploeg vandaag. Uit een corner van K-J Z. kon WvB zijn 3e van de ochtend maken. Geheel vrij bij de 2e paal was het een niet te missen kans. 2-4.

Al met al 3 belangrijke punten en een lekkere pot. De enige die wat de weg kwijt was, was de no. 15 van SCZ. Hij stierde als een dolle over het veld. Schopte op alles en iedereen. En had eigenlijk voortijdig moeten gaan douchen, de scheids liet hem staan.

Volgende week thuis tegen SCZ 2. Hopelijk pakken we weer 3 punten.

Nog 1 ding. Het schijnt bij het 2e te horen. Maar het is diep triest dat er WEER een speler niet is komen opdagen.
Niemand weet iets en dan sta je daar.

Voetballen doe je in een team. Dus denk niet alleen aan jezelf !!!!!!!!!!!!!!
We hebben elkaar allemaal HEEL hard nodig.

Kevin Broekmeulen

Verslag: Wilbert van Boxtel