15-04-2007 Zwaluw VFC 4 - Alem 2 1 - 1

Zwaluw VFC 4 - Alem 2 1-1  (1-0)

Gestaakt na +/- 60 minuten

Een warme dag en het gaat meteen mis in Vught. We komen door een fraaie goal (al zeg ik het zelf) op voorsprong. Via de onderkant van de lat ketst de bal op de grond en zo weer tegen het net in het dak van het doel. Maar goed, dat was ook een van de weinge pluspunten in de 1e helft. We waren wat lam en loom en van een wil om te winnen was weinig sprake. Al met al rusten met 0-1.
Na de ranja begonnen we zowaar fel en vol strijd. Na een 10 minuten vlagde JvB voor een super zuiver buitenspel geval. Maar de EIGENSCHEIDS liet doorspelen en hij scoorde. Protesten van onze kant werden weggewuifd met de woorden. Andere keren was het geen buitenspel en vlagde hij ook, nu laat ik doorspelen. Hier waren wij het dus niet mee eens. Bij een twijfelgeval oke, kunnen we inkomen maar dit was nog niet misschien buitenspel NEE het was meters buitenspel.

Gevolg: scheids voelde zich bedreigd????? Maar door wie en waarom???????

Hij staakte de wedstrijd en nam zelf totaal geen initiatief om de wedstrijd te hervatten.

Dus: ????? Word vervolgd, hopelijk met een eerlijke scheids en geen thuisfluiter!!!!!!

rectificatie: tegen Maliskamp is AvO uit gevallen met een naderhand ernstig blijkende schouderblessure. De associatie van het zuipen van bier in de kantine na de wedstrijd was niet op zijn plaats. Sorry A. ik dacht dat je tijd aan het rekken was.

Wilbert van Boxtel

Verslag: Wilbert van Boxtel