08-10-2006 Alem 2 - Alem 2 0 - 0

Alem 2 - Teisterbanders 2 0-0   (0-0)

Vandaag (8-10-06) komt de koploper op bezoek (5 gespeeld 15 punten 22 voor en 7 tegen).
Normaal gesproken wanneer je tegen de koploper speelt is er niemand die opgepept hoeft te worden. En deze zondag had Alem2 dat eens goed begrepen!!! Vanaf minuut 1 tot en met minuut 90 werd er strijd geleverd op elke meter en was de belevening en inzet aanwezig zoals altijd zou moeten.(Natuurlijk moesten we wel weer iemand uit zijn nest bellen om kwart over 10!!!)

De wedstrijd was er 1 die vrij snel op en neer ging. Met aan beide zijde voor rust weinig echte kansen. 1 grote kans voor Teisterbanders werd terecht [ :) ] vakkundig afgevlagd door onze grens. Verder was het de keeper van Alem2 (hij beleeft een weergaloze comeback en wil bij tekenen t/m 2009) die vooral in de 2e helft enkele goede reddingen verrichtte en zo zijn doel schoon hield.
Peter(de verslaper) de Cocq kreeg in de 2e helft de grootste kans maar de bal kwam op zijn verkeerd geblesseerde knie. Na de wedstrijd bleef hij dan ook nog lang ontroostbaar in de kleedkamer achter. Pas nadat de meesten vertrokken waren durfde hij zich in de kantine te begeven :).

Al met al een dik verdiend punt al hadden we wel het geluk dat de spits van Teisterbanders de bal in de laatste seconde sportief net naast de kruising knalde.
Mede door het goede fluiten van de ietwat opmerkelijke leidsman vandaag was het een stevig maar vriendschappelijk potje.

Verslag: Wilbert van Boxtel