Verslagen Alem 2 - 1980/1981

26-04-1981 Buren 3 - Alem 2 2 - 1

Buren 3 - Alem 2    2-1

Buren 3 is zeker niet van plan zich bij een eventuele degradatie neer te leggen. Men blijft spelen voor herstel en dat lijkt vooral op eigen terrein te kunnen.
Slachtoffer in dir geval werd het tweede elftal van Alem, dat veilig in de middenmoot staat. Het was een spannende wedstrijd met een technisch wat beter Alem. Buren wist echter wat er op het spel stond en de thuisclub speelde met een grote inzet.
Daardoor bleven de ploegen in evenwicht, met vele kansen voor beide doelen. De verdedigers maakten geen sterke indruk, maar ook de aanvallers waren niet op schot. Buren was vaak voor het doel van Alem te vinden, maar de uitvallen van de gasten waren zeker zo gevaarlijk.
Buren toonde meer interesse voor het winnen van deze wedstrijd en dat zou beslissend zijn. Het werd een verdiende 2-1 overwinning voor de thuisclub.

1x Wim Steenbekkers

Bron: (plakboeken) Mien van Boxtel