Verslagen Alem 2 - 1980/1981

08-02-1981 Alem 2 - Maurik 2 1 - 1

Alem 2 - Maurik 2    1-1

Maurik 2 heeft de grote voorsprong die zij had op de andere ploegen moeten inleveren en ook in de wedstrijd tegen Alem 2 heeft men wederom niet kunnen overtuigen.
Wederom werd het geen volle winst. Op eigen terrein is Alem altijd een moeilijk te kloppen tegenstander en dat maakte men tegen Maurik weer helemaal waar. Alem zelf heeft eigenlijk geen kansen meer op de eerste plaats, maar juist tegen de koploper wilde men het beste spel laatste zien. Het was een bijzonder spannende wedstrijd op een uiterst zwaar veld en vooral tegen het einde van de wedstrijd was voetbal niet meer mogelijk.
Maurik toonde overigens duidelijk angst voor deze tegenstander, want werkelijk volledig in de aanval durfde men niet te gaan. Werkelijke problemen kende Alem zeker niet al bleef men zelf aanvallend ook beneden de maat. Beide ploegen hebben het uiterste gedaan om toto te volle winst te komen, maar verder dan een 1-1 gelijkspel wist men het niet te brengen.

1x Michel Ketels

Bron: (plakboeken) Mien van Boxtel