Verslagen Alem 2 - 1980/1981

25-01-1981 Rhelico 3 - Alem 2 1 - 1

Rhelico 3 - Alem 2    1-1

Van de laag geplaatste elftallen leverde Rhelico 3 wel de beste prestatie. Men had bezoek van Alem 2, tot voor deze wedstrijd nog kanshebber op de eerste plaats. Om dat vast te houden moest men echter wel winnen van Rhelico en dat was niet zo eenvoudig. De thuisclub lijkt zich alles behalve neergelegd te hebben bij de laatste plaats en men zorgde voor een uitstekende tegenstand tegen deze sterke tegenstander.
Het werd een spannende partij voetbal met een wat beter Alem, maar de verdediging van Rhelico had er goed het oog in. Men gaf maar heel weinig kansen weg terwijl de gasten gewaarschuwd werden door enkele gevaarlijke uitvallen van de thuisclub.
Rhelico moest het ook deze maal hebben van de sterke verdediging en eindelijk lukte dat eens. Voor Alem was het uiterst moeilijk om tot scoren te komen en met het 1-1 gelijkspel mocht men dik tevreden zijn. Een juiste uitslag voor een goed spelend Rhelico.

1x Mari Hanegraaf

Bron: (plakboeken) Mien van Boxtel