Verslagen Alem 2 - 1980/1981

28-09-1980 Maurik 2 - Alem 2 1 - 0

Maurik 2 - Alem 2    1-0

De meest spannende en ook wel belangrijke wedstrijd ging tussen Maurik 2 en Alem 2 met als inzet een plaats in de top van het klassement.
Het werd een spannende wedstrijd tussen twee gelijkwaardige ploegen die het uiterste hebben gegeven om tot winst te komen. Verschil was er niet al was de start van Maurik dan wat sterker. Het offendief kon door Alem vrij eenvoudig worden gekeerd.
Veel doelrijpe kansen deden zich niet voor en de wedstrijd werd voornamelijk op het middenveld gestreden, waarbij Maurik een iets betere bezetting van het middenveld had. Dat rechtvaardigde echter niet de winst, want Alem had zeker een gelijkspel verdiend, maar doelpunten beslissen de wedstrijd en Maurik wist eenmaal te scoren, voldoende voor de beide kostbare punten.

Bron: (plakboeken) Mien van Boxtel