Verslagen Alem 2 - 1978/1979

24-09-1978 Beesd 2 - Alem 2 0 - 1

Beesd 2 - Alem 2    0-1

Alem 2 ging op bezoek bij het sterke Beesd 2 dat via een overwinning naar de tweede plaats had kunnen oprukken. Het werd een uitermate spannend en sportief duel waarin van onderling krachtsverschil geen sprake was.
Beide ploegen speelden vanuit een gesloten defensie bang voor tegendoelpunten en dat was wel begrijpelijk al had Beesd met een andere tactiek misschien meer had kunnen bereiken. Alem bleek geen moment onder de indruk te zijn van de krachten van de thuisclub en men speelde het eigen goede spelletje.
Daarom ook was deze wedstrijd het aanzien meer dan waard. De ploeg met het meeste geluk zou met de winst gaan strijken en dat bleek Alem te zijn dat een 1-0 voorsprong nam en deze niet meer uit handen wenste te geven al probeerde Beesd het wel.

1x Hans van Mook

Bron: Mien van Boxtel