27-10-2019 Buren 1 - Alem 1 0 - 8

Buren 1 - Alem 1    0-8    (0-3)

Alem walst over Buren heen

Buren wordt op eigen veld gigantisch in de pan gehakt door een superieur Alem.

"We hebben de hele wedstrijd gedomineerd. We waren veel beter en met iets meer precisie hadden we hier met dubbele cijfers gewonnen. We bleven inzet tonen en in de laatste twintig minuten hebben we daardoor een grote uitslag op het bord gezet. Ik vond het goed om te zien dat we gretig waren en naar de doelpunten bleven zoeken", zei een zeer tevreden Alem-leider Ton Steenbekkers na afloop van de wedstrijd.
Alem is door de overwinning naar de tweede plaats op de ranglijst geklommen. Steenbekkers heeft hoop op een goed seizoen. "We spelen heel goed en tegen Buren kon je dat zien. We hebben acht uitstekende doelpunten gemaakt en ook nog de nul gehouden. We moeten ervoor zorgen dat we deze lijn doortrekken."

Buren leed een geflatteerde 8-0 thuisnederlaag tegen Alem. "Voor rust speelden we goed mee, keek verdediger Bodhi Tip terug. "In de laatste drie minuten voor rust kregen we twee doelpunten tegen."
"We gingen na rust het elftal wat omzetten, maar dat pakte niet goed uit." Buren kreeg in de tweede helft uit dode spelmomenten nog een aantal treffers tegen: 0-8.

Een groot compliment ook voor scheidsrechter Sterre Bijlsma, ze floot een uitstekende wedstrijd.

Mats Steenbekkers
Martijn Leerintveld