20-10-2019 Alem 1 - Maliskamp 1 2 - 2

Alem 1 - Maliskamp 1    2-2    (0-1)

Alem op de valreep naar dik verdiend gelijkspel tegen Maliskamp

Maliskamp-speler Gunther van Meurs deed niet mee tegen Alem vanwege een liesblessure, maar zag dat zijn team in de slotseconde genoegen moest nemen met een remise. ,,In de eerste 45 minuten ging het spel gelijk op. Na de rust drong Alem wat meer aan. Toch kwamen we wel op voorsprong, alleen in de laatste minuut schoot de thuisploeg een penalty binnen waardoor we uiteindelijk met een punt genoegen moesten nemen."
Alem-coach Ben Hoek vond dat zijn team meer had verdiend. ,,We waren vooral in de tweede helft ijzersterk alleen de bal wilde er niet in. We hadden recht op meer, alleen dat hebben we niet gekregen, mede dankzij een scheidsrechter die ons een penalty en een rode kaart voor de tegenstander heeft onthouden na twaalf minuten spelen."
De leidsman van de wedstrijd had een cruciale rol in de ontmoeting tussen de twee teams. De bal ging, maar liefst vier keer op de stip en Hoek vond zelfs dat leidsman er één extra had moeten geven. ,,Na twaalf minuten spelen werd een Mats Steenbekkers onderuit gehaald en de scheidsrechter gaf een vrije trap en slechts geel. In mijn ogen was het een strafschop en een rode kaart. De keeper van Maliskamp heeft een paar cruciale reddingen verricht, terwijl hij naar mijn mening gewoon een honderd procent rode kaart verdiende."
Jim Teeuwsen, keeper van Maliskamp, zag dat zijn reeks van vijf gestopte penalty's achterelkaar doorbroken werd. Hij hield twee minuten voor tijd zijn reeks in stand door een strafschop van Kevin Broekmeulen te stoppen, maar in extra tijd kon hij geen antwoord geven op de penalty van Jens Steenbekkers.

Bart van Lent, de beste speler op het veld, scoort 1-1

In de extra tijd benut Jens Steenbekkers een penalty voor de dik verdiende 2-2 eindstand

Meer Foto's van deze wedstrijd
Foto's © v.v. Maliskamp - Marc van der Els