11-04-2019 Maliskamp 1 - Alem 1 1 - 1

Maliskamp 1 - Alem 1    1-1    (1-1)

Alem moet genoegen nemen met gelijkspel bij Maliskamp

Een gelijkspel tegen de nummer twee van de competitie vond Alem-oefenmeester Ton Steenbekkers allesbehalve een probleem. "We kwamen in de twintigste minuut al met 1-0 achter. Jammer, want we begonnen goed. Gelukkig komen we voor rust nog langszij."

Alem heeft in de topper tegen Maliskamp, de nummer twee in 4E, de balans in evenwicht kunnen houden: 1-1. Die stand was met de rust al bereikt.

De thuisclub kwam eerst op voorsprong, maar Tom Loobeek trok de zaak gelijk (1-1).
“In het begin ging het aardig bij ons. Daarna kregen we het moeilijk doordat Maliskamp de lange bal speelde. Na rust hebben we goed weerstand geboden. We kregen weinig kansen. Wel de mogelijkheden gehad om te counteren”, keek Alem-trainer terug naar het duel.
“Ik ben heel tevreden over de inzet vandaag. We zijn klaar voor zondag als we DSC ontmoeten. We zitten momenteel wel in een moeilijke periode qua programma. Daar zullen we doorheen moeten”, vervolgde Burg, die met zijn ploeg drie punten behaalde uit de laatste drie wedstrijden.

19e Minuut
Jasper van Schijndel