23-09-2018 Beesd 1 - Alem 1 1 - 3

Beesd 1 - Alem 1    1-3    (1-2)

Overwinning Alem in openingswedstrijd

Tien minuten extra tijd deert Alem niet.

De scheidsrechter trok bij de wedstrijd tussen Beesd en Alem maar liefst tien minuten extra tijd bij. Het interesseerde Alem niks, het hield de voorsprong vast.
Moment van de wedstrijd: Na de treffer van Tom Loobeek was de wedstrijd beslist, ook al kwamen er 10 minuten extra tijd bij.
Bijzonderheid van de wedstrijd: 60. Kevin Broekmeulen mist een strafschop.
Beesd verloor met 1-3 van Alem. ,,Een terechte uitslag”, concludeerde trainer Dick Wammes. ,,Maar het verschil in het veld was kleiner dan de uitslag doet vermoeden.
Beesd slaagde er niet in een puntje uit het vuur te slepen. Alem won in Beesd met 1-3.
"Op zich was het wel redelijk van onze kant", vond Beesd-trainer Dick Wammes. "We hadden echter wel wat effectiever mogen zijn. Alem zat er ook niet helemaal lekker in en als er een kans was om Alem een keer te verslaan, dan wel vandaag."
In de eerste helft kregen beide ploegen drie kansen. Alem wist er daarvan twee te benutten. Beesd scoorde alleen uit een vrije trap van Rens Bronk: 1-2.
Na rust wist Beesd niet naast Alem te komen. De gasten kregen steeds meer ruimte en kansen. Beesd-doelman Niels Jonker stopte nog een strafschop, maar in blessuretijd werd de wedstrijd definitief beslist: 1-3.

VV Beesd verloor zondag in de vierde klasse met 1-3 thuis van Alem. Volgens trainer Dick Wammes verloor zijn ploeg voornamelijk ,,op kwaliteit en omdat Alem een bredere selectie had om zijn spelers uit te kiezen." Beesd speelt volgende week uit tegen OSC'45.
Alem opende de wedstrijd sterk en kwam al gauw op 0-1 en 0-2. Beesd deed echter eind eerste helft iets terug met een treffer van Rens Bronk: 1-2. Na rust kwam Alem beter uit de kleedkamer en dat betaalde zich ook uit: met de 1-3 en beslisten ze de wedstrijd, waarin verder niet meer in werd gescoord.

Mats Steenbekkers
Kevin Broekmeulen