27-05-2018 Alem 1 - Den Dungen 1 1 - 2

Alem 1 - Den Dungen 1    1-2    (1-1)

Slordig Alem mist weer teveel kansen

Den Dungen-assistenttrainer Wesley van Emmerik: ,,De winst was vandaag het belangrijkst, we wilden het seizoen goed afsluiten.”

De Dungenaren moesten én winnen én hopen dat SCR punten zou verspelen om de derde periode te winnen. Dat eerste lukte, hoewel Alem goed van start ging. Hidde Kollenburg zette de thuisclub al snel op voorsprong. Vlak voor rust bracht Herbert Maas Den Dungen op gelijke hoogte, waarna Jens van Grinsven voor de Dungense winst zorgde. Op dat moment wisten de bezoekers echter al dat SCR de derde periode zou gaan pakken. ,,Toen was de winst het belangrijkst", vertelde assistenttrainer Wesley van Emmerik. Alem wacht de nacompetitie, waarin het zondag speelt tegen vierdeklasser EMK.

Alem gaat nacompetitie spelen voor promotie naar 3e Klasse: "Mannen, 1, 3e klasse/4e klasse 6 VOORJAAR" en speelt komende zondag 3 Juni 2018, de eerste wedstrijd van het tweeluik tegen EMK uit Nuenen.

Hidde Kollenburg
Herbert Maas